tirsdag 28. april 2009

tur og trening

I dag har jeg vært flere turer ute og lekt på jordet. Fant bl.a et blad som mamma lot som hun skulle ta fra meg - noe jeg synes er kjempegøy, for da løper jeg og erter alt jeg kan! Bare se på bildene av rampeutrykket mitt her :-)


Se.... så laaaang tunge jeg har :-)


Helt på slutten i dag da vi kom hjem fra siste tur trente vi litt agility i hagen også. Mamma fant frem tunnelen og lurte spent på om jeg ville tørre å gå gjennom den sånn med en gang siden det var så lenge siden sist. Det var vel ingen sak. Løp glad gjennom der mange ganger før hun rakk å få den på plass til og med jeg!! Den er jo bare kjempegøy - også husket jeg at jeg pleide å få godbiter når jeg gjorde det... :-) Mamma sa det ikke var så lett å ta bilder samtidig som hun fortalte meg hva jeg skulle gjøre, men hun fikk da til noen mens jeg hoppet over hindrene. Er jeg ikke flink? Mamma er veldig stolt av meg vet jeg... :-D


---------
Today, I've been out playing in the field a couple of times. I found this leaf which mom pretended to take it away from me - something I love, because then I run and tease all I'm able to! Just look at my naughty expression here :-) (photo 1+2)

Look - how looong tounge I've got :-) (photo 3)

In the evening when we came back from our last walk we did some agility training in the backyard. Mommy found the tunnell and were wondering if I would dare to run through it right away, since it's been so very long since the last time. No worries! I ran happily through it several times even before she had it in place!! It's a lot of fun - and besides: I remembered that I used to get some treats when I did it... :-) Mommy said it was hard to take photos while she told me what to do, but she managed to shoot some while I was jumping. Aren't I good? Mom is very proud of me, I know... :-D (photo 4+5+6+7)

3 kommentarer:

  1. ååååååååå så flink du er i agility oliver!
    oxo flotte bilder mammaen din har tatt av dig:-)
    voff fra kito

    SvarSlett
  2. Du så ut som en liten rampegutt Oliver:-)
    Så flink du er i agility:-) "Mamman" min har også lyst til å kjøpe agilitybane til oss for å ha i hagen:-)Hvor har dere kjøpt deres??
    Snutenuss fra Gyda

    SvarSlett
  3. Heisan Oliver jeg vil gjerne komme å besøke deg men i helgen er vi desverre fullbooket:-)
    Men vi skal nok få det til:-)

    SvarSlett