onsdag 15. april 2009

Engelsk - English

Okay, tenkte jeg skulle gjøre et forsøk på å oversette denne bloggen min også til engelsk. Riktignok i kortversjon mange steder, men nå er bloggen i allefall mer verdensvennlig.
Det er jo så hyggelig å se at jeg har besøkende fra andre deler av verden, og da kan jeg jo forsøke å legge litt til rette så dere også skal forstå hva jeg skriver om.
Takk for at du besøker bloggen min.
----------------
Okay, I thought I would translate this blog as well to english, many days in short-version however. But now at least the blog is more world-friendly. It is so joyful to see I have visitors from other parts of the world, and then it's nice to present it so you can understand what I write about as well.
Thank you for visiting my blog.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar