mandag 20. april 2009

Agilitysesongen er i gang



I dag fikk jeg først en tur ut i skogen og over jordet sammen med pappa og senere på dagen tok jammen mamma med meg ut for å leke på jordet også. Bestefar Per kom også innom en tur så jeg fikk hilst på ham i dag - koselig.

Dessuten har pappa funnet frem litt av agilityutstyret de kjøpte til meg i fjor. De ville teste om jeg husket noe fra i fjor sommer. Klart jeg gjør! Hva tror de egentlig om meg - at jeg er glemsk??
Mamma tok noen få bilder av meg - bare se så flink jeg er :-D
--------------
Today, first I got a walk with daddy in the woods and then across the field, and later in the day mom also took me playing in the field. Grandpa Per came by so I got to see him today - nice.

Ohh, and daddy has taken out the agility equipment they bought for me last year. They wanted to see if I remembered anything from last summer. Of course I do! What do they really think about me - that I am forgetful??
Mommy took a few pictures of me - just look how well I do :-)

3 kommentarer:

  1. hej oliver åååååååå det så jo bare så morsomt ut å leke med agility jeg må få lov å komme å prøve en dag:-)
    voff fra kito

    SvarSlett
  2. Dette så jammen morsomt ut!! Prøvde å hoppe over diverse hinder etc jeg også da jeg og pappa gikk på kurs, men menneskene i huset her har ikke kjøpt eget utstyr til meg.............

    mopseklem fra Gucci

    SvarSlett
  3. Så gøy å se deg i full gang med agillty :) Mine eiere ble velig overrasket over at en mops drev med det. Uff, for noen uvitene 2-beinte dyr..
    Vist du skal ha med deg folka dine på tur oppover i Valdres må dere komme på besøk. Alltid gøy med andre mopser :)
    Klem fra Fiola

    SvarSlett