onsdag 8. april 2009

Et lite nøste

Etter noen fine påskedager hvor mamma, bestemor og jeg har sitti ute i hagen og kost oss i sola er det overskyet og regn i dag. Æsj a meg, da spørs det vel om det blir noen lang tur på meg i dag. Pleier ikke bli like mye tur når det er så dårlig vær, men men... litt lek inne er også morsomt, og det blir sikkert en liten tur ut senere i dag tenker jeg :-) Pappa er på jobb, men jeg får nok overtalt mutter'n etterhvert. Hun bruker å ta hintet når jeg napper henne litt i buksebenet og beveger litt på neserynka mi :-)

Sånn ellers så møtte jeg verdens søteste lille nurk i går !! Pappa, mamma og jeg var ute og gikk - og la turen innom Kito og foreldrene hennes, fordi de hadde noe å vise oss. Da vi kom inn lå et bittelite nøste i en kurv der og sov. En mini kattepus som var ca 1 uke gammel. Hellandussen. Jeg måtte jo bort å snuse litt, men for det meste lå den i armene på mamma og pappa. Mammaen dens hadde fått 5 kattunger, men ville bare ta seg av de fire andre. Dermed tok Kito affære og ble surrogatmor :-O !! Det passet jo ypperlig siden hun har hatt innbilt svangerskap de siste dagene og t.o.m hadde litt melk til den lille. Ellers hadde de også fått morsmelk-erstatning hos dyrlegen de ga den på en liten flaske. Sukk.... den som kunne fått den som lillebror...! Men det går dessverre ikke. Men jeg håper virkelig den får et fint hjem hos noen som er veldig glad i den. Han var jo så søt den lille hårdotten!!

Kito og nøstet - litt størrelseforskjell..... :-)

Nøstet blir matet med melk på flaske

----------------------
A little kitten (short version)
Kito has become a surrogatmother for a tiny kitten. He's the cutest little cat, but he's mother wouldn't have anything to do with him, just his 4 brothers and sisters... Poor thing! Luckily Kito just happend to have a imagination pregnancy so she adopted the tiny kitten and takes good care of him. In addition Kito's mommy gives the little one milk on a bottle.

1 kommentar:

  1. HEJ OLIVER :-)
    DET ER LITT TUNGT Å VÆRE SURUGATMOR FOR DET ER LITT ØMT I PUPPENE MINE UFF Å UFF. MEN ELLERS ER DET BARE KOS Å VÆRE MOR TIL LILLE HAREPUS SOM MAMMAEN MIN KALLER DEN.
    VOFF KITO

    SvarSlett