fredag 3. april 2009

Nyter vårsolen

Da jeg våknet opp i dag morges var det så tåkete og så så kaldt ut at jeg krøp under dynen igjen da mamma spurte om vi ikke skulle stå opp. Jeg klarte derfor å narre henne til å holde sengen litt lenger i dag også ;-) Pappa hadde dratt avgårde tidlig på jobb som vanlig, men når jeg endelig fikk gnidd søvnen ut av øynene løp jeg ut for å hilse på bestemor som selvsagt allerede var oppe.

Mamma måtte gjøre noen ærend i dag, men det var helt i orden. Jeg lå og sov ved siden av bestemor og koste meg jeg! Litt utpå dagen forsvant skyene og det ble blå himmel og deilig varmt vær. Mamma, bestemor og jeg gikk ut og koste oss i vårsolen. Jeg hadde min egen pute ute, men foretrakk nå likevel å sitte på fanget til mamma mesteparten av tiden. Ble ganske så søvnig av den varme solen og all den friske luften også. Se bare på dette store gjespet her... :-)



Og når de syntes det ble litt for kjølig til å sitte ute lenger og gikk inn - fant jeg meg en deilig solflekk i stua hvor jeg la meg til å sove. Mmmm. Herlig varmt!



På kvelden gikk vi en deilig tur og da vi kom hjem igjen var det middagsmat og tv-titting. Vanket litt godbiter på meg også - hehe... Så nå er jeg klar for kosepakka mi og skjønnhetssøvn.
Natti natt
---------------------
Enjoying the spring-sun
When I woke up this morning it was so foggy and cold outside that when mom asked if we should climb out of bed, I just crawled under the sheets again. I managed to keep her in bed a while longer today also ;-) Daddy had already left for work, but when I finally was awake I ran out to say good morning to grandma who came home with us and are going to stay here for easter.
Mommy had to do som errands today, but that's totally okay with me. I slept next to grandma and had a lovely time. Later in the day, the fog disappeared and the sun came out. So grandma, mom and I went outside in the garden to soak som sun. I had my very own pillow to sit on, but still I prefered to sit on mommys lap most of the time. Got rather sleepy of all the sun and fresh air too. Just look at the big gasp at the photo above.... :-)
And when they thought it became to chilly to sit outside and went in, I found a perfect spot in the sun in the livingroom. Ahhh, warm and cozy!

1 kommentar:

  1. Hei, hei!!
    Så koselig med besøk i bloggen min:)
    Alltid hyggelig å bli kjent med flere mopser, og et guttebekjentskap er jo ekstra moro;)
    Mopseklem fra Gucci

    SvarSlett