mandag 13. april 2009

Nøsteliten og Kito på besøk

God påske

I formiddag ringte det på døren og jeg løp ut i gangen for å se hvem det var mens jeg boffet av full hals. Ble lykkelig da jeg så det var min gode venninne Kito, mammaen hennes og Nøsteliten som kom på besøk til oss! Kito og jeg løp rundt og lekte både inne og ute, mens de tobente var fryktelig opptatte med å kose og beundre Nøstelisten, som jeg kaller minipusen. Dessuten knipset de helt vilt med bilder av den. Og akkurat det kan jeg ikke helt skjønne siden jeg var i nærheten. Det er jo vanligvis jeg som får all oppmerksom-heten og leker fotomodell... Merkelig!

Her er noen av bildene som ble knipset under besøket :-)



--------------------
Happy Easter!
This morning Kito, her mommy and adoptive-daughter :-) came to see us. Kito and I played, while the two-legged were occupied with admiring and cuddling the kitten. Besides they took a whole lot of pictures of it. And that I can't quite understand because I was around too after all. And I'm usually the one who gets all the attention and gets to pretend I'm a supermodel... Strange! But I must admit, he's certainly cute as a button !!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar