søndag 19. april 2009

Kveldstur


Så har det gått noen dager siden sist. Jeg har spist, gått turer og lekt som vanlig.
I dag har jeg og mamma kost oss ute, dvs jeg koste meg - mamma begynte å fryse litt, for selv om solen varmet var den en kald vind. Men jeg har jo så fin pels - så jeg bryr meg ikke om små vindpust. Så istedet tok mutter'n frem det røde monsteret sitt istedet. Det som bråker så inmari og som hun drasser rundt hele huset. Kan det være nødvendig da??? Støvsuger kaller hun den og jeg må bare innrømme at jeg stikker av når hun kommer med den!!
Ellers gikk vi på en tur over jordet akkurat når det var fin kveldssol. Nå har pappa akkurat kommet hjem fra jobb, så nå blir det litt lek og kos med ham.
-------------
So - a couple of days have gone by without any blogging. But I've eaten, walked and played as usual. Today me and mom has been outside enjoying the sun, well I've enjoyed the sun - mom began to feel cold, because even though the sun was up it was a chilly wind. But I've got such a nice fur, so I don't care if it's a little windy.
So instead, mommy went inside and took out the red monster instead. The one which makes such a noise and she brings all around the house. What's the point in that??? Vacumcleaner, she calls it and I have to admit I run away when it shows up!!
Otherwise, we went for an eveningwalk across the field, just as the sun set. Daddy just came home from work as I'm writing this, so now it's time for some playing and cuddling with him.
See ya!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar