lørdag 11. april 2009

Nøstet har vokst


I dag var det kjempefint vær. Sol og varmt, så bestemor, mamma og jeg satte oss ut i hagen i dag også mens pappa tok på seg treningsklær og la ut på lang sykkeltur.

Utpå dagen kom bestefar oppover for å hente bestemor (han synes nok hun hadde vært her lenge nok nå - haha...). Det var litt trist at de dro så fort, men jeg ser de nok snart igjen tenker jeg! På ettermiddagen gikk pappa, mamma og jeg en tur - men siden jeg ikke hadde drikki noe vann på forhånd begynte jeg å pese litt på turen. Er ikke vant til så varmt vær etter den lange vinteren vet dere. På turen hjemover gikk vi til min store glede innom Kito og nøstet igjen også. Den lille kattungen hadde vokst betraktlig på bare de fire dagene som er gått siden vi sist så den, og han hadde visst lagt på seg 100 gram siden sist også. Dessuten virket han mye mer våken og bevisst på hva som foregikk rundt seg - og var litt nysgjerrig. Mamma og pappa matet han med morsmelkerstatning på flaske og mamma kunne ikke se seg mett på det lille knøttet enda jeg var der også, i aller høyeste grad !! hmmmfrrr. Jaja... må jo innrømme at den lille krabaten er ganske så søt da. Håper Tone og Kim bestemmer seg for å beholde den. Da kan jeg se den masse fremover :-) I allefall håper jeg de finner noen som er snille mot den og gir den et fint hus å bo i.

Det ble knipset noen bilder i dag også, så her kommer noen bilder av nøsteliten :-)

---------------------------
Today grandpa came and drove grandma home. I was sad to see her leave, but I figure I'm gonna see her again soon for sure. During our afternoonwalk, we stopped by Kito and her family. The kitten has grown and gained 100 grams since last time. Cutiepie!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar