lørdag 2. mai 2009

Endelig kan vi gå i skogen igjen


Yuhuuuu !!
I går tok pappa meg med i skogen for å se om det var blitt så tørt at vi kunne gå der. Og det kunne vi... :-D Vi gikk den vanlige runden og selv om det var ganske varmt å gå gikk det kjempefint. Stoppet halveis så jeg fikk drikke litt. Og jeg husket hva som skjer hvis jeg går opp på stenene selv om jeg ikke har gått der siden før snøen kom i fjor høst. Ha ha. Funket i år også! Lettlurte mennesker altså.

Så i dag ville mamma også prøve å gå i skogen, så vi gikk samme runden. Går alltid litt saktere når mutter'n er med. Ikke bare fordi hun går saktere enn fatter'n, men mest fordi hun skal knipse bilder hele tiden. Jaja, jeg skjønner det jo i grunnen når hun har et så fint motiv som meg ;-) Helt på slutten av turen møtte jeg også en ny venn. Fikk neimen ikke med meg hva han het, men han var veldig snill!
----------------
Yuupppppeee !!
Yesterday daddy and I went to the forrest to see if had dried up so much so we could walk there. And we could... :-D We walked the ususal route and even though it was pretty hot today it wasn't a problem. We stopped halfway around so I could drink some water. And I remembered what's happening if I climb the rocks even though I haven't been there since the snow came last fall. Ha ha. Worked like a charm this year too. Such fools, those humans.

So today mommy would also try to walk in the forrest, so we went the same path. We always go slower when I walk with mom. Not only because she walks slowlier than dad, but mostly because she's taking pictures all the time. Well, I can understand why when she has such a lovely model such as myself ;-) I also met a new friend. I totally forgot to ask his name, but he was very kind!
Kommer du mamma? Are you coming, mommy?

Mitt nye bekjentskap. My new friend.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar