lørdag 16. mai 2009

Det var på tide...!! (It's about time...!!)


Endelig så har jeg fått min første LO! Det var på tide at mamma begynte å scrappe igjen synes jeg. Enda jeg snart er 2 år har jeg ikke fått ett eneste bilde av meg i album :-O Mamma har nemlig ikke scrappet på et par år, men nå har hun fått det for seg at hun skal begynne med det igjen også i tillegg til fortsatt å lage litt kort. Jeg gleder meg til å se flere bilder av meg :-D
----------------------
Finally I've got my very first Layout! It was about time mommy started scrapping again. Even though I'm almost 2 yrs I haven't got a single photo of me in an album :-O Mommy hasn't done any scrapping in a couple of years, but now she's got in her head that she wants to start up again in addition to still making cards. I can't wait seeing more pages of me :-D

2 kommentarer:

  1. Se der ja:-)
    Flott dobbelt LO og særlig de bildene under nisselua var superfine:-) Søte Oliver:-)

    SvarSlett
  2. Så flott LO du har fått!!
    Du må nok få mamma'n din til å lage flere kan du skjønne.
    Mamma'n min har laget en del av meg hun da.

    Klem fra Gucci

    SvarSlett