tirsdag 5. mai 2009

Travel dag

I dag har jeg hatt det travelt kan dere tro!
Først fant pappa frem agilityutstyret inkludert hjulet og pølsa så jeg fikk trent noen runder. Det var kjempegøy som vanlig og jeg hadde slett ikke glemt pølsa slik som mamma kanskje trodde. Den ligner litt på tunnelen, men istedet for å løpe rett igjennom må jeg skyve opp plastikken på egen hånd mens jeg løper. Og å hoppe i hjulet er jo nesten som å hoppe over et vanlig hinder. Itte no´problem vettu!
Agility training

Så kom Kito, Nøstet og mamma'n dems på besøk, så da var det jo å herje og løpe rundt i hagen med Kito selvfølgelig + å snuse og kose litt på Nøstet som nå er 8 uker gammel og søt som bare det fremdeles!
We played and got tired
Little cutiepie

Rakk å ta meg en liten høneblund før det ringte på døren. Der kom jammen Wilma på besøk for å leke. Det var en gledelig overraskelse. Har nemlig ikke hilst på henne siden i fjor sommer tror jeg. Hun er en liten energibunt og føyk som en virvelvind rundt meg ute i hagen. Puuuh, prøvde å holde følge - men måtte nøye meg med å se på henne løpe rundt en god del også. Jammen er det fart i den jenta :-)
Wilma whirlwind :-)


Etter så mye lek & moro er det ikke rart at en liten mopsegutt er sliten og trøtt. Så nå skal jeg bare ligge og sove resten av kvelden. Natti natt.
..................................
Today has been a busy day for me!
First daddy took out all the agility-equipment including the tire jump and chute so I got to exercise a little. It was great fun as ususal and I certainly hadn't forgot about the chute as mom thought I perhaps would. It's almost as the regular tunnel, but instead of running right through I have to push up the plastic myself while I run. And the tire jump is very similar to jumiping a regular jump. Piece of cake!

Then Kito, Kitty and their mommy came to see us, so of course I had to run and play in the garden with Kito + sniff and cuddle the little kitty, which is 8 weeks old now and still is cute as a button!

I barely had time for a little nap before the doorbell rang. There was Wilma who wanted to play with me. That was a pleasant surprise. I don't think I've seen her since last summer. She's so full of energy and ran around like a whirlwind. Puuuhh, I tried to keep up with her - but had to just watch her run around quite a bit too. That girl sure runs fast :-)

After so much play & fun it's no wonder a little pug is tired and sleepy. So now I'm gonna just lay still and sleep the rest of the evenig. Good night.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar