søndag 3. mai 2009

Mopsetreff


Er det rart jeg storkoste meg? Mopser over alt :-D

I dag har jeg vært på Mopsetreff på Ekebergsletta for første gang siden i fjor høst. Det var kjempegøy og jeg traff mange nye mopsevenner og et par ikke-mopser også :-) Jeg hadde med meg to tobente på treffet, mamma og Tone, og jeg sjekket innimellom at de var på plass og hvilte litt der. Men stort sett var jeg rundt omkring og overalt for å hilse på, snuse litt, leke og løpe. Da vi kom hjem var jeg ganske så sliten i de små mopsebena mine, så jeg måtte legge meg og sove litt med en gang (men jeg våknet i hvertfall etter et par timer. Var verre med mamma, hun sloknet rett over klokka syv og sov rundt. hahaha). For en dag dette har vært! Ikke la oss vente et helt år med å gjenta dette vææææær så snill.
--------------------
Pug gathering
Today I've been on Pug-get-together at Ekebergsletta in Oslo for the first time since last fall. It was so much fun and I met plenty new pugfriends and a couple of non-pugs too :-) I brought along two two-legged at the gathering, mom and Tone, and I checked if they were nearby once in a while. But mostly I was everywhere and all over the place to greet, sniff, play and run. When we came home I was pretty tired in my tiny puglegs, so I had to lay down and sleep right away (but at least I woke up a couple of hours later. Mommy was worse, she fell asleep right after 7 p.m and through the whole night. hahaha) What a day this was! Let's not wait a whole year to repeat this pleeeeaaase.



Men det var ikke bare mopser der. Traff andre firbente venner også!

3 kommentarer:

  1. Åhh det så gøy ut det vil Gyda og jeg gjerne være med på en gang også. Er det første søndag i måneden og hvor er det på Ekebergsletta??

    SvarSlett
  2. Takk for flotte bilder, var så kjekt å se alle mopsene, gleder meg til Bonita blir litt større så hun kan leke litt mer med de andre mopsene :) hilsen Beth!

    SvarSlett