torsdag 26. mars 2009

Morgentur

I dag hadde jeg knapt fått gnidd søvnen ut av øynene og spist frokosten min før det ringte på døren. Jeg hadde satt meg i et deilig solgløtt på kjøkkenet og var halveis borte i drømmeland, men våknet brått og bjeffet kraftig da jeg hørte ringeklokken. Halveis for å infomere mamma om at det var noen her og halveis for å skremme de hvis de hadde ondt i sinne... Men da vi fikk åpnet døra viste det seg å være Kito og mamma'n hennes som var ute på en tidlig luftetur.

Jeg ble som vanlig kjempeglad og løp etter "den sorte damen" hele tiden :-) mens vi var inne og lot henne t.o.m gå i leke-esken min og velge ut akkurat de lekene hun selv ville. (Men jeg må innrømme at jeg er litt redd for min elskede pakke og bamsen min altså. De er jeg ganske avhengig av!) Både Kito og jeg ble overlykkelige da det ble bestemt at vi skulle gå en tur alle fire. Vi gikk som vanlig rundt jordet, men ikke helt. Da vi kom halveis på andre siden gikk vi ut på jordet sånn at vi kunne løpe litt ordenltlig fritt uten at det kom noen dumme biler. Mamsen tok noen bilder i dag også, så her er et par av de.
Natti natt.

-----------------
Morningtrip
Today, I bearly had rubbed the sleep out of my eyes and had my breakfast when someone was at the door. I had sat down in a lovely warm glimpse of sun on the kitchenfloor and was halfway to dreamland when I heard the doorbell. It was Kito and her mommy and I was thrilled to see her as usual. I ran after "the black lady" and even let her pick out all the toys she wanted from my toybox.(Although I have to admit I'm rather worried about my precious present and babylamb being broken. They're my favorites and I depend on them to sleep sometimes).
Both Kito and I were happy when we all went for a walk. Mommy took some photos today as well. Aren't we cute?

1 kommentar:

  1. hej oliver, vi er da morsom og søte på bildene sier mammsen min:-)
    jeg sov som en stein da jeg kom hjem efter turen våres. håper på tur igjen snart med dig.
    voff voff fra kito.

    SvarSlett