mandag 16. mars 2009

Helgens hendelser

Se her ja. Allerede har jeg blitt litt sløv til å oppdatere i bloggen... men det har ikke skjedd noen store ting i mellomtiden.

Lørdag var jeg ute og gikk tur sammen med hundevenninna mi Kito og mammaene våre. Det er alltid like gøy!! Søndag luftet jeg både muttern og fattern i finværet :-) Det var knallvær med sol og blå himmel - så alle 3 måtte ut på tur. Det er så koselig når vi er samlet hele gjengen.

I dag har jeg og mamma tuslet oss en runde og jeg ble veldig glad da vi la turen innom Kito. Den dama er bare så kul altså. Må innrømme at jeg har et godt øye til henne, selv om hun er mye større enn meg. Men størrelsen spiller jo ingen rolle, ikke sant?

Var sørpete og slitsomt å gå i all snøen (og særlig å løpe etter Kito i den dype snøen) så da vi kom hjem la jeg meg å sove under pc-pulten til mamma. Herlig å være ute, men deilig å komme inn i varmen og duppe litt også.
---------------------------
Weekend update
Look at this - already I have been a little lazy updating here... But nothing of interest has really happend in the meantime.
Saturday, I was out walking with my friend Kito and our mommies. That's always fun. Sunday, I took both mom and dad for a walk in the nice weather :-) The sun shines from a clear blue sky - so all 3 had to get out. It's so cozy when we're out all 3 of us.
Today, mom and I went out on a small walkingtrip and I was so happy when we stopped by to visit Kito. That's one cool chick! Must admit I have my eye on her, even though she's so much bigger than me. But size doesn't mather, right?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar