onsdag 11. mars 2009

Hyggelig besøk

Så da er det vel like greit å begynne bloggingen med dagens hendelser da... :-)

I dag fikk mamma besøk av en venninne og hun hadde meg seg sønnen sin som bare var 8 måneder. En liten pjokk altså, nesten mindre enn meg :-) Jeg var kjempeivrig da det ringte på døra og nesten fra meg av glede da jeg så de skulle komme inn til oss. Hadde så veldig lyst til å hilse ordentlig på Benjamin som han het, for han luktet så godt. Men når jeg prøvde å snuse i ansiktet hans og slikke han litt på kinnet for å vise at jeg likte ham dyttet mamma meg litt vekk. Dårlig gjort altså! Men istedet fikk jeg et kjempegodt ben å tygge på, så da var det ikke så ille likevel. Roet meg litt ned med det en stund i sofaen da.

Men så skulle de jammen meg spise kyllingsalat. Kylling - det er jo så himla godt. Mye bedre enn de tørre og kjedelige hundeknortene jeg vanligvis får (selv om jeg må innrømme at det vanker en god del menneskegodbiter både titt og ofte når jeg tenker meg om) så jeg ble litt fornærmet da jeg ble satt i buret mitt. Jeg prøvde å spille veldig såret og gråt littegranne, men da ingen reagerte var det like greit å bare legge seg ned å sove litt. Deilig med en liten dupp også da! Og etterpå fikk jeg litt kylling likevel. Regnet jo helt korrekt med at ikke mutter'n klarte å motstå mine store, brune øyne :-)

Da vi ble alene igjen sov jeg litt igjen, mens mamma holdt på med sitt. Og etterhvert kom pappa også hjem fra jobb og lekte litt med meg. Vi satt oppe mye lenger enn mamma i kveld, men til slutt var jeg så trøtt at jeg omtrent ikke merket at jeg ble bært inn på soverommet.... Snork...
--------------
A nice visit
So, I might as well start off with todays action... :-) Today mommy had a visit from a girlfriend and her 8 months old son. Just a little guy, almost smaller than myself :-) I was so eager when the doorbell rang and filled with joy when I understood they where coming in to stay for a while. I really wanted to meet the little boy who's name was Benjamin cause he smelled soo nice. But when I tried to sniff him in the face and lick him at the cheek to show him how much I liked him, mommy pushed me away. Very rotten, mom! But instead I got this yummi bone to chew on - to things weren't so bad after all. I settled down in the coach and relaxed.

But then they sat down to have chickensalad. Chicken - that's so incredible good. Much better than the dry and boring dogfood I usually get (allthough I have to admit I get quite a few human-treats also). So I was a little insulted when I was placed in my cage. I tried to act very hurt and even cried a little, but when there was no reaction it was just as well to lay down and sleep for a while. Quite nice with a nap too actually! And later, I got some chiken anyway. Just as planned, my mom couldn't resist my big, brown eyes :-)

When mom and I were alone again I slept some more while mom did her things. And later in the evening when daddy came home, he played a lot with me. The two of us stayed up way later than mom, but in the end I was so tired that I didn't even notice that I was carried into the bedroom..... Zzzzzzz

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar