lørdag 9. oktober 2010

Søvnig popcornentusiast

I dag synes jeg det var aaaaltfor tidlig å stå opp da mamma valgte å hoppe ut av senga, så jeg og pappa ble liggende et par timer til. Når jeg så bestemte meg for endelig å stå opp tuslet jeg inn til mamma som satt ved pc'n på kontoret og satte kursen rett mot den gode senga mi under hobbypulten hennes i andre enden av rommet. Der lå jeg og sov godt helt til hun lokket meg med kylling i frokosten min ;-) Da spiste jeg meg god og mett før jeg satte meg til rette i seng nr. 2, nemlig i den øverste stua i nærheten av peisen. Den er riktignok ikke tent opp ennå, men jeg hørte akkurat nå at mamma foreslo at pappa skulle gjøre det. Det gjør meg så glad, for det er kjempegodt å ligge å sove i senga mi når det er fyr i peisen :)))
Dette bildet ble tatt for få minutter siden og dere kan selv se hvor trøtt jeg er!
Forresten - når vi først snakker om kos. Jeg fant en konkurranse nå hvor jeg faktisk kan vinne en popcornmaskin. Hvor kult ville ikke det vært å ha når jeg får besøk av mine tobente kusiner og fettere???!!! I tillegg ser den jo veldig bra ut, så mamma liker den også! Så snill Mette er som deler ut denne på bloggen sin! Se her hvor tøff den er!

------------
Today I thought it was waaaay too early to wake up when mom chose to jump out of bed, so me and daddy stayed in bed a couple more hours. So when I finally decided to wake up I crwawled into mom who was at the computer in the office and went straight towards my good, comfy bed under her craftingdesk in the opposite wall of the office. There I was sound asleep until she lured me with some chicken in my breakfast ;-) Then I ate until I was full and satisfied before I turned to my 2nd bed, the one in the livingroom with the fireplace. It was no fire in it yet, but I just now overheard mommy ask daddy to do so. It makes me so happy, cause it's soo cozy to sleep in my bed next to the fire :)))
This photo was taken a few minutes ago and you can see for yourselves how sleepy I am!

By the way - when we're talking about cozy. I found a contest just now where I actually can win a popcornmachine. How cool wouldn't it be to have one of those when my twolegged cousins are coming to our house???!!! In addition it looks quite good, so mommy likes it too! How kindly of Mette to give away this on her blog! Look how cool it is!

2 kommentarer:

  1. voff der er du igen,hyggelig å se du er i gang igen. håper du vinne popkornmaskine,nam nam
    voff kito

    SvarSlett
  2. ja, nå har jeg vært flink til å skrive litt igjen. Så får vi bare se hvor lenge jeg klarer å være så flink....
    mopseklem Oliver

    SvarSlett