mandag 11. oktober 2010

Petworld

I dag vil jeg slå et slag for en fin nettside som heter Petworld.no. Mamma ble nylig oppmerksom på denne nettbutikken og i dag vant hun jammen en Furminator hos de. Hurrrrrra! Hun mumler hele tiden at det er hår overalt etter meg og haha det har hun i grunnen rett i - jeg røyter mye, hele tiden! Men - det er bare sånn jeg er - og jeg vet hun og pappa elsker meg uansett :) Men jeg tror hun gleder seg til å teste den ut på meg og se om det kan hjelpe noe. Dette blir spennende...

Da mamma viste meg nettbutikken fant jeg med en gang ting jeg ønsker meg, så om noen har lyst til å kjøpe gave til meg blir jeg veldig glad for en eskimocoat :))) Jeg har to klesplagg fra Theo (produsenten) fra før, fleecejakka vi kjøpte da jeg skulle på valpekurs og julenissedrakta :)) Kanskje smokingen også er fra Theo? Det er jeg faktisk ikke sikker på. Fleecejakka er jeg utrolig glad i - den er sååå deilig på ugne vinterdager for en kald mopsekropp!! Dessuten synes jeg denne stripete hooden også var tøff.

PS. Fotogen og vakker som jeg er stiller jeg forresten gjerne som modell og testmops av ulike klær og utstyr :)) Jeg elsker gaver, liker å kle meg ut og posere for kamera og er jo tøffere enn de fleste! Så Petworld - bare gi meg et lite voff. Jeg er klar for oppgaven :D
-------------------
 Today I want to tell you about an internetsite called Petworld.no.  Mommy just got aware of this internetstore and today she actually won a Furminator from them. Yaaaaay! She always mumbles that there is hair all over after me and haha she's right - I do shed a lot, all the time! But thats just the way I am - and I know she and daddy love me no matter waht :) But still, I believe she's looking forward to trying this out and see if it helps anything. This will be exciting...

When mommy showed me the internetstore I found something I wanted right away, so if anyone feel like buying me something I will be thrilled to receive an escimocoat :))) I have two clothingitems from Theo (manufactor) already, the fleecejacket we bought when I attended puppyschool and the christmas-outfit :)) Maybe even the toxedo is from Theo? I'm certainly not sure. The fleecejacket I'm very fond of - it is sooo wonderful on chilly winterdays for a cold pugbody!! I also like this hood a lot.

PS. Photogenic and beatutiful as I am, I love to be a model and a testpug for different outfits and equipment :)) I love presents, like to dress up and pose for the camera, and are of course tougher than most! So Petworld - just give me a little woof. I'm ready for the task :D


Her er jeg i fleecejakken min fra Theo. Jeg har nok mange bedre bilder, men dette var det første bildet jeg fant i farten :)
Here I am in my fleecejacket from Theo. I suppose I have many better photos than this, but this was the first one I found :)

2 kommentarer:

  1. Takker for et hyggelig innlegg!

    Med vennlig hilsen
    www.petworld.no

    SvarSlett
  2. voff en klesmanikeng, voff voff jeg blir mo i labbene mine, kito. ps du er vakker!

    SvarSlett