mandag 11. oktober 2010

Ny dag - ny tur :)


Med et så herlig vær som det er for tiden MÅ jeg jo bare ut i skogen og nyyyyyyte høsten!!!!
Mamma og jeg kjørte til skogsstien jeg liker så godt. Først er det et stykke på skogsbilvei, så en liten sti og så skogsbilvei igjen. Det er en liten runde, så vi kommer tilbake til bilen uten å gå tilbake samme vei :)
Mamma hadde som vanlig med seg kameraet sitt og knipset noen bilder. Hihi, jeg er ikke så vanskelig å be om å posere - for jeg vet det vanker en godbit etterpå siden jeg er så flink!
-------------------
With this amazing weather that we have these days I MUST of course out into the woods and just eeeeeenjoy the fall!!!! Mommy and I drove to the forrestpath I like so much. First it is a small tractor-road, then a tiny path, then tractor-road again. It is a small circle so we come back to the car without having to go back the same way we came :)
As usual mommy brought her camera and shot a few pics. Haha, I'm not too difficult being asked to pose - cause I know I'm gonna get a treat for being such a good boy!

1 kommentar:

  1. det var ett vakkert billede af dig oliver gutt. voff fra kito

    SvarSlett