søndag 10. oktober 2010

Herlig høsttur og ønske om å komme på veggen

Hei og hopp - i dag har det vært et supert høstvær og jeg fikk overtalt de tobente i huset til å bli med en tur ut. Vi dro til Bergermoen og gikk litt innover veien der + i skogen. Lenge siden jeg har vært akkurat der nå, så det var veldig gøy. Masse å snuse på og jeg koste meg veldig! Ble litt tørst og siden ingen hadde tatt med vann til meg (hmmmfrrrrrr) måtte jeg drikke av en bekk i skogen. Var litt vanskelig å finne et passende sted å komme ned til vannet siden det var så bratt der, men med litt hjelp av pappa og som den tøffingen jeg er gikk det til slutt! Mamma tok noen få bilder, så om det ble noe av dem skal jeg få lagt ut et bilde litt senere når jeg sitter med den andre pc´n. Akkurat nå sitter jeg og mamma foran peisen med den splitter nye mac´n til pappa. Den er egentlig ikke han sin da... men jobben hans - men jeg får lov til å låne den :))

Hilde M har en flott blogg og akkurat nå har hun en konkurranse gående i samarbeid med Sumopix hvor en heldig vinner kan vinne et gavekort på 300 kr. For denne summen kan jeg bestille et stooort fint lerret, med motiv av meg selv selvsagt - hva ellers? DET hadde gjort stua MYE finere synes jeg, så jeg håper jeg vinner. Da skal jeg jammen voffe en stor takk til snille Hilde og Sumopix :)
-------------
Hi guys - today has it been such great weather and I was able to convince the twolegged in the household to come out with me. We drove to Bergermoen and walked along the small road there and then into the woods. It¨s been so long since the last time we¨ve been just there, so it was a lot of fun. A lot to sniff at and I enjoyed it greatly! I got thirsty and since nobody had broght some water for me (hmmmfrrrrrrr) I had to drink from a creek in the woods. It was a bit hard to find a suitable place to get down to the water, cause it was so steep, but with a little help from daddy and because I´m susch a tough guy I managed of course! Mommy took a few photos, so if any of them turned out nice I will try to post one a little later when I´m at the other computer. Right now mommy and I sit in front of the fireplace with daddys brand new mac. Well, not really his... but his work - but I´m allowed to borrow it :))

Hilde M has a great blog and right now she has a competition going on in cooperation with Sumopix where one lucky winner can win a giftcerticicate of 300 kr. For this amount I can order a biiig nice photo - of me of course, what else? THAT would have made the livingroom MUCH prettier I think, so I hope I win. If so - I would surely woof a big thank you to Hilde and Sumopix :)

1 kommentar:

  1. hallo oliver
    så herlig med tur da gitt:-) er det noget jeg skal stemme på den konkuransen du er med på? håper du vinner slik du får billede af dig på veggen,voff fra snusmimerikken kito

    SvarSlett