fredag 8. oktober 2010

Høstferie

Denne uken har det vært høstferie fra skolene og normalt sett burde jeg jo hatt besøk av mine kusiner fra Holmestrand. Men fordi vi har hatt andre gjester på besøk har det dessverre ikke blitt tid til det denne gang, men de kommer sikkert og hilser på meg senere i høst :)

I mellomtiden skulle jeg gjerne ha vunnet den søte Tingeling-filmen til de som Camilla Henriksen er så snilll og deler ut på sin blogg, så vi kunne sett den sammen neste gang de kommer på besøk! Dessuten er det ingen hemmelighet at foreldrene mine også er Disneyfans, så de har nok litt lyst til å se filmen de også :D Jeg kaster meg uti konkurransen med alle mine fire poter og håper jeg blir en lykkelig mops når trekningen gjøres på søndag...
------------
This week it has been fallvacation at the schools and normally I would have had a visit from my cousins in Holmestrand. But because we have had other guests staying with us, unfortunately we weren't able to meet this time - but I'm sure they will come and see me later this fall :)

In the meantime I would like to win the sweet Tinkerbell-movie for them who Camilla Henriksen kindly gives away on her blog, so we all can watch it toghether the next time they come. Besides, there's no secret that my parents also are Disneyfans - so I guess they would like to see the movie too :D I throw myself into this contest with all my four paws and hope I will be a happy pug when the winner is announced sunday...

1 kommentar:

  1. å er du oxo slik som ser tegnefilm? he he jeg elsker å se tarzan... voff kito

    SvarSlett