tirsdag 12. oktober 2010

Minitur

I dag ble det bare en bitteliten minitur i skogen selv om det var utrolig fint vær og deilig temperatur. Mamma hadde ikke engang med seg kamera i dag :-O Men jeg fikk løpt og snust fra meg jeg, så jeg er fornøyd likevel. Har nå spist kveldsmat og har tenkt å ta meg en liten blund :)) I natt var det litt kjølig, så jeg lå inntil/oppå mamma hele natten for å holde varmen. Hihi, hun finner seg i det meste - tror i grunnen hun synes det er litt koselig...

Forresten - kom over denne koselige bloggen ista hvor man kan vinne noen kjempefine tovede votter hos Myrteblogg. De tror jeg mamma hadde likt kjempegodt, og kanskje hun tar meg med på enda lengre skogturer hvis hun blir god & varm på hendene sine? Verd et forsøk, så jeg håper hun vinner. Da blir hun fin!
------------------
Today, I was taken for a tinytiny walk in the woods even though the weather was great and the temperature nice. Mommy didn't even bring her camera :-O But I got to run and sniff, so I'm happy after all. Now I've eaten my supper and are planning on taking a nap :)) Tonight it was a bit chilly so I was snuggled up against mommy all night long to keep warm. Hihi, she allows me almost anything and besides I think she finds it real cozy...

By the way - I found this nice blog where you can win some really nice mittens. I know mommy would've loved them, and maybe she would take me for longer walks if she's warm & nice on her hands? It's worth a try, so I hope she wins. She will look so good in them!

2 kommentarer:

  1. Hei =)
    Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min!
    Og for en skjønn hund du er! Blei rent forelska her jeg ;)

    SvarSlett
  2. oj jeg håper anita mor vinner votter så det blir lengere og flere turer på dig for det er bare så morsomt å være ute i høstværet! sprudlende humør blir vi i! kito

    SvarSlett