onsdag 19. august 2009

Tid for blogging igjen

Nå har høsten satt inn for fullt og jeg har fått flere har voffet meg i øret at jeg burde vel begynne å blogge igjen snart. Har vært en lang pause dette her... *skammer meg litt*

Vel, vel... Jeg har hatt en flott sommer. Vi har ikke vært på ferie, men kost oss hjemme. Ikke noe dårlig alternativ for en mopsegutt det - med stor hage med deilig gress, terasse det er godt å slikke sol på og et basseng som kan avkjøle en varm hundekropp på de varmeste sommerdagene. Mmmmm.

I helgen hadde jeg besøk av mine to eldste søskenbarn. Mine tobente kusiner var her fra torsdag til søndag og det var som vanlig veldig gøy! (selv om de fant på ting utenfor huset som jeg ikke fikk være med på, f.eks dyreparken :-( Men da fikk jeg i allefall litt hardt tiltrengt søvn imens...)

Legger ved noen få bilder fra helgen.
1. Her leker jeg og jentene gjemsel i åkeren - så klart jeg fant dem hver eneste gang!
2. Titt tei. Mamma ville jeg skulle sitte her blant de fargerike bladene.
3. Her er jeg og Kito på en tur i skogen.
4. Hvem går tur med hvem her egentlig, tror dere? (haha)



-------------
Now, the autum is here and several people have woofed in my ear that I should start blogging again soon. I know I've taken a looon break... *a little shameful*

Well, well... I've had a wonderful summer. We haven't been on a vacation, but enjoyed ourselves at home. Not a bad choice for a pug - with a big garden with nice gras, a terasse made for licking sun and a pool to cool down a hot fury body on hot summerdays. Mmmmmm.


This weekend I had a visit from my two oldest cousins. My twolegged cousins were here from thursday to sunday and as usual it was a lot of fun! (even though they did things outside the house I wasn't allowed to join them in, for instance the petting zoo :-( But at least I got some hard needed sleep in the meantime...)

Here is a few photos from this weekend.

1. Here I play hide and seek with the girls in the field - of course I found them every time!
2. Peek-a-boo. Mommy wanted me to sit here among the colorful leaves.
3. Here I am with my friend Kito in the woods.
4. Who is really walking who, you think? (haha)

3 kommentarer:

  1. Så kjempefine bilder, Oliver... mammaen din er jammen flink med kameraet!
    <3
    Stor klem fra Monica og Benedicte.

    SvarSlett
  2. Så flott at du blogger igjen Oliver:-)
    Håper vi snart kan sees. Kanskje du skal på mopsetreff i begynnelsen av Sept.?

    SvarSlett
  3. HEJ HEJ OLIVER MIN LILLE KÆRESTE:-) VI ER JAMMEN SØTE PÅ BILLEDE, FORESTEN TUSEN LABB FOR TUREN I GÅR,VOFF KITO

    SvarSlett