lørdag 4. juli 2009

Hipp Hipp Hurra for meg :-)

I dag er det bursdagen min og jeg er nå 2 år gammel :-)
Har kost meg masse i dag og skulle ønske det var bursdag litt oftere...

Etter å ha sovet lenge som vanlig fikk jeg brødskive med leverpostei på til frokost. Yummi!
Morfar har vært på besøk i mange timer i dag og da han reiste hjem kom Tone og gratulerte meg. Har fått flere fine gaver i dag, både myke leker og sånne som piper. Dessuten har jeg også fått godteri og griseøre :-O Var litt skeptisk til det sistnevnte sånn i begynnelsen, men bare jeg fikk prøvd meg litt forsiktig frem gikk det ned på høykant.

Mamma har måttet bade meg noen ganger i løpet av dagen for det har vært fryktelig varmt i dag også, som det har vært i en lang periode nå. Men kjølig vann på labber og mage er veldig deilig.

Til kvelds fikk jeg hundeknortene mine blandet med god lasagne. nam nam. Etter å ha lekt litt med lekene mine i kveld er jeg nå kjempetrøtt og ligger på sofaen og sover. Litt slitsomt med 2-års dag også. haha.

4 kommentarer:

  1. Heisan Oliver:-)
    Gratulerer så mye med 2 årsdagen i går:-)
    Nå er du virkelig blitt en stor gutt hi,hi.
    Så BRA at du fikk så mye godt og mye å leke med til bursdagen din!!
    Jeg har nettopp fylt 9 mnd jeg:-)
    Vi feiret det ikke men "mama" synes det er en fin alder for nå kan jeg stille i juniorklasse på utstilling:-)

    SvarSlett
  2. Hei Oliver!!
    Gratulerer med 2 års dagen som var i går!

    Jeg har bursdag i dag jeg. Da fyller jeg 1 år.
    Håper du hadde en fin dag i går!

    Give me five
    Gucci

    SvarSlett
  3. HEJ OLIVER HÅPER DU LIKTE BURSDAGSPRESANGEN I GÅR,VOFF FRA KITO OG MJAU FAR HAREPUS

    SvarSlett
  4. Så fin mopseside du har fått, Oliver!
    Her skal jeg virkelig følge mer med fremover.

    Klem fra nabo'n!

    SvarSlett