onsdag 19. august 2009

To gode venner på tur


I dag inviterte jeg og mamma med oss Kito og mamma'en hennes med oss på tur. Vi hentet dem i bilen vår og var superivrige da vi så vi skulle gå på den fine lange sletta :-)

Like ved der vi parkerer bilen var det en annen bil også og de hadde visst campet og funnet seg vel til rette på stien. En engangsgrill var fortsatt varm, i det nærmeste bjørketreet hang en olashorts (?!), kona satt stille i passasjersetet på bilen, mens mannen tilbød mamma'ene våre pølse og vodka :-O Da mamma takket pent nei og sa at det ville vel heller bli vanskelig å kjøre hjem igjen da foreslo han at vi kunne jo bare la bilen stå og hente den i morgen... ehhh... nei takk!

Så vi gikk videre og Kito fikk helt fnatt og løp som en virvelvind rundt i åkeren. Jeg prøvde mitt beste for å holde følge, men måtte fort gi opp. Kornet var jo MYE høyere enn meg og stakk også litt vont i øynene og nesen min. Noen ganger skulle jeg ønske jeg var like langbeint som henne gitt - for det så ut til at hun hadde det kjempegøy. Men jeg løp jo og fant henne noen ganger og ellers utforsket jeg utkanten av åkeren og koste meg hos mamma og Tone.

Da vi gikk litt videre innover stien kom vi over en flott sølepytt. Jeg trippet først rundt, men da Kito plasket rett oppi kunne jo ikke jeg være dårligere og hoppet derfor etter! Men jeg la meg ikke ned sånn som hun gjorde altså! Et sted går grensen for en fin, liten mopsegutt. haha :-D

-----------------------------
short version :-)
Today, we invited our friends Tone and Kito to join us for a walk. We picked them up and had a great time together playing in the cornfields and in a mudpuddle ;-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar