mandag 31. august 2009

Stem på meg

Så er jeg med på fotokonkurranse igjen.

Den varer fra uke 36 til uke 40 og vinneren er den som får flest stemmer. Man kan stemme 1 gang pr dag pr pc. Supert om du orker å gi en stemme på bildene mine :-)


Søk på bilde-ID 32203 (vegetarianer) og bilde-ID 44492 (bestevenner).

Pusen vi reddet i skogen deltar også på bilde-ID 86821 (endelig mat).
Etterhvert håper jeg at et eller flere av bildene kommer inn på topp 10 listen - og da holder det med å stemme kun på det som ligger fremst. Er jo kun 1 premie.
Tusen takk for hjelpen.
Voff Voff

2 kommentarer:

  1. voff,vi har stemt på billedene deres i dag voff voff. så fine billeder du har i bloggen din:-)
    voff kito

    SvarSlett
  2. Jeg har selvfølgelig stemt på favorittmopsen min!
    :)
    Klem.

    SvarSlett