lørdag 22. august 2009

Glemske mamma

I dag har mamma og jeg vært på Mogreina og gått en tur. Morsomt å snuse på helt andre steder enn der jeg vanligvis tusler! Var ganske varmt så jeg var ganske anpusten en stund. Godt mamma hadde med litt vann til meg :-) Men det var bare flaks at vi kom oss hjem som planlagt i dag. I sin iver etter å få på meg bånd og legge avgårde glemte mamma faktisk at bilen sto ulåst OG nøkkelen i døra på Utsiden !!!!!!!!!!!!!! I tillegg hadde hun med seg kamera, men tror du hun tok et eneste bilde av meg.... neida! Er det mulig å ha en så stressa og glemsk mutter??? Heldigvis var det ingen med skumle hensikter som hadde oppdaget den fine bilen vår der den sto helt ubeskyttet og alene. :-O

Nå har jeg i allefall fått mat i magen og slukket tørsten med masse vann. Så nå ligger jeg på gulvet og har tenkt å ta en liten dupp....
------------
Today mommy and I have been walking a brand new place I've never been before. I like sniffing around in places I'm usually not visiting. It was quite hot today so I was a little out of breath after a while. Luckily mom had brought along water for me :-) But it was only luck we got home as planned. Being to eager to get my leash on and start walking mommy totally forgot that the car was unlocked and the key was in the door on the outside!!!!!!!!!!! In addition she brought along her camera, but do you think she took one single photo of me.... no way! How is it possible to be so forgetful??? Thank God there weren't anyone with bad intentions who discovered our nice car there it was parked all alone. :-O

Anyway, now I've eaten my dinner and put out my thirst with a lot of water. So now I think I will take a little nap...

3 kommentarer:

  1. Høres ut som om mamma'n din var litt stressa ja. Tenke seg til å ikke ta bilde av deg.. DA er man stressa da, du er jo tross allt en mops ;)

    Ha en fin dag.
    Mopsenuss fra Fiola

    SvarSlett
  2. voff oliver hvad? tok ikkje morra di billede av dig??? voff å mig!! ;-)
    voff kito

    SvarSlett
  3. Så flaks at bilen stod der og så synd at vi ikke fikk se nye bilder av deg Oliver:-)
    Du er jo en så flott mopsegutt. Snutenuss fra Gyda:-)

    SvarSlett