tirsdag 4. mai 2010

Si gjerne hei :-)

Så hyggelig at du har funnet veien til bloggen min. Jeg synes det er veldig koselig hvis du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen - og jeg er som mopser flest veldig mottagelig for ros :-D

Har veldig lyst til å bli kjent med flere artsfrender, og om jeg i tillegg skulle klart å spore opp mine brødre og søstre hadde det vært utrolig artig. Vi var jo en stor søskenflokk som så dagens lys på mopsebo kennel 04. Juli 2007. Jeg skulle så gjerne truffet dere igjen en dag!!

Bildet er forresten tatt i går og jeg venter (u)tålmodig på en liten godbit ;-)
-------------------
Please stop and say hi :-)
It's so nice to see you found your way to my blog. I would love it if you take the time to leave a small hello - and I, like most pugs, are very susceptible to praise :-D

I would really like to get to know more pugs, and if I in addition should manage to find my brothers and sisters that would be extremely fun. We were after all many siblings who were born on Mopsebo 04th of July 2007. I'd love to see you again some day!!

By the way - this photo was taken yesterday and I'm waiting (un)patiently for a small treat ;-)

8 kommentarer:

  1. Hejsan.
    Tack för titt på min sida.
    Härliga bilder du har på mopsarna.
    Har gott.
    Kerstin www.rottiganz.se

    SvarSlett
  2. Hei, så koselig med kommentar inne hos meg :)
    Moro at vi har mops fra samme sted da, mopsebo er en veldig fin kennel med masse flotte hunder :) Kan jeg spørre hvem som er foreldrene til din mops?

    Håper du og mopsegutten får en fin kveld,
    Klem fra Jatte :)

    SvarSlett
  3. Oliver sine foreldre er Petra og Bertie, hvem er foreldrene til din? Ønsker dere en fin tirsdag også!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Googlet bertie og mops for moroskyld og fikk opp dette. Jeg fikk en mops i 2007 fra mopsebo kennel som heter bertie. Han er født 01.10.2002. Kan dette være olivers pappa? Han er hos meg fortsatt men har dessverre fått tarmkreft vi har valgt å ikke operere mer på grunnet tilbakefall og spredning. Ufattelig trist men vi tar en dag av gangen og koser oss det vi kan :) vet ikke om du ser dette eller om jeg i det hele tatt ser svaret ditt. Du kan finne meg på Facebook der jeg har mange bilder av bertie .

      Mvh Anette Paulsen :)

      Slett
  4. hej oliver gutt,så koseligt viss du får kontakt med dine søsken, håper det ordner sig,klem tone lill

    SvarSlett
  5. Er innom her og titter rett som det er. Du er jammen heldig Oliver som har en mamma som er så glad i å fotografere deg :)) Det finnes jo ikke noe bedre motiv!

    Gucci & Troy

    SvarSlett
  6. Heisan Oliver kan ikke mamman din spørre oppdretteren din da hvor søskene dine havnet? Hun har sikkert ardesse og kanskje tlf.nr også:-)Mine søsken bor desverre i Finland og Tyskland så de har jeg aldri truffet heller:-)

    SvarSlett