lørdag 29. mai 2010

Jeg har funnet min søster :-)

Hurra, jeg har funnet en av søstrene mine! Mopsebo's Black Beauty - eller Lulu som hun nå heter :-)

Jeg er sååå glad og håper jeg en eller annen gang får anledning til å treffe henne snute-til-snute! Men i mellomtiden får vi holde kontakt over nettet. Vi har jo tross alt labber vi kan taste med... ;-)

Her er hun og jeg 6 uker gamle og leker sammen rett før mamma og pappa tok meg med til mitt nye hjem.
Ser dere hvor utrolig tøff jeg er eller - haha!



Og her er søsteren min som hun ser ut i dag. Er hun ikke fin?

Så nå gjelder det bare å finne resten av søskenflokken. Håper å høre et bjeff fra flere etterhvert :-)
Jeg biter ikke - så ta gjerne kontakt!

----------------
I've found my sister :-)
Yippee, I've found one of my sisters! Mopsebo's Black Beauty - or Lulu as she's being called now :-)

I'm sooo happy and hope I get the opportunity to one day meet her snout-to-snout! But in the meantime we're gonna keep in touch online. After all, we do have paws we can type with... ;-)
The first picture above shows her and I 6 weeks old, playing together right before mom and dad brought me to my new home. Do you see how incredible tough I am - haha!

And the second picture shows my sister as she looks today. Isn't she lovely?

So now I'll have to try to find the rest of my siblings. I do hope to hear a bark from more of them some day.
I don't bite and love to hear from you!

1 kommentar:

  1. nej har du sett slik en skulle da ikke tru det var din søster når dere har to forskjellige farver men så morsomt får både dig og din mammse og pappse, håper dere treffes en gang i framtiden. voff kito

    SvarSlett