lørdag 29. mai 2010

Ny nabo :-)

Hurra, jeg har fått en ny nabo. En firbent liten venn ved navn Bilbo som har flyttet inn hos Monica, Henning, Benedicte og Benjamin. Han er av rasen Russian Toy og vi kommer sååå godt overens. Andre gangen vi møttes var det tydelig for mammaene våre at det var gjensynsglede for oss begge to. Klart jeg liker Bilbo, men noen ganger er han litt i villeste laget for meg når han skal leke - men da sitter jeg bare rolig og lar han løpe rundt alene en liten stund. haha :-) Er heller ikke helt overbegistret over at han vil slikke meg i ansiktet så mye, men jeg kan jo bare snu meg litt bort.

Mamma, pappa og jeg har t.o.m vært barnevakt for ham et døgn, og det gikk helt fint. Vi koste oss vi! Så jeg er sikker på at jeg vil like å ha ham i huset ved siden av!

--------
New neighbour :-)
I've got a new neighbour. A fourlegged friend by the name Bilbo has moved inn with Monica, Henning, Benedicte and Benjamin. He's a Russian Toy and we get along sooo well. The second time we met it was very clear to both our moms that we showed a mutual happines to see eachother again. Of course I like Bilbo, but some times he's a little to wild when he wants to play, but then I just sit calmly and let him run around alone for a while. haha :-) I'm not too thrilled about him wanting to lick me in the face so much, but then i just turn my head a little.

Mommy, daddy and I have even babysit him overnight and it was no problem. We had a great time! So I'm sure I'm gonna love having him next door!

1 kommentar:

  1. så koseligt med nye naboer da gitt, det får vist jeg oxo i løpet af sommeren som jeg har forstått på mammsen min. voff kito

    SvarSlett