torsdag 1. april 2010

Som en skygge sniker jeg meg med...

hihi - mamma, pappa og jeg har kjempekoselig besøk av mine 3 kusiner i påskeferien, noe jeg synes er kjempegøy! Men jeg blir veldig sliten også, for jeg er jo vant til å sove mye av dagen i armkroken, fanget eller ved bena til mamma - til nød på en av mine gode, myke hundesenger ;-) og det får jeg liksom ikke helt ro på meg til nå som de er her. Må jo følge med på alle sammen vet dere, kan jo ikke risikere å gå glipp av noe spennende eller morsomt! Men nå er det barne-tv og da satte mamma seg et øyeblikk ved pc'n og jeg får noen hardt tiltrengte minutters søvn :-)

Men det jeg egentlig skulle fortelle om og som jeg synes var litt artig er at tidligere i dag skulle mamma prøve å ta noen bilder av jentene (det var ikke så veldig lett, for de var ikke lenge i ro om gangen. hihi) - men tenk: hun skulle ta bilder av dem og ikke meg !! Sånt kan jo ikke en fotogen liten mops finne seg helt ubemerket i - så jeg snek meg inn i bildet som et lite spøkelse.

Bare se på bildet... - kan du se meg? ;-)
--------------
hihi - mom, dad and I are having my 3 cousins visiting us during easter, which I find so much fun! But I get really tired too, cause I'm of course used to be sleeping quite a bit during the day in the arms, lap or by mommys legs - or if I have to in one of my soft dogbeds ;-) and that don't work out very well while they're here. You know, I have to watch them all so I won't miss anything exciting or fun! But now it's a childrens' show on tv and mom went to the computer for a short time and I get a few minutes of hard needed sleep :-)

But what I really wanted to tell you all about and which I thought was quite amusing is that earlier today mommy tried to take a photo of the girls (not too easy, cause they didn't stay in one place to long at a time. hihi) - but just imagine: she was about to take their picutre and not mine!! A photogenic pug like me can't just accept something like that, right? - so I mangaged to sneek into the photo like a tiny ghost.

Just watch the photo... - do you see me? ;-)

3 kommentarer:

  1. WOFF OLIVER,HIHI DIN RAKKAR,MEN DET BLE JO EGENTLIG STILIG BILLEDE:-) I DAG HAR JEG OG HAREPUS LEKT MYE OG DET SYNS MOR OG FAR ER MORSOM, DE LER MYE DA, KAN DU SKJØNNE! SÅ KOSELIGT MED PÅSKEBESØK,HYGGE!
    PÅSKEVOFFS FRA KITO.

    SvarSlett
  2. Heisan Oliver din lille linslus:-))
    "Mamma" og jeg synes det hadde vært veldig hyggelig å treffe deg og "mamman" din igjen snart også. Det får vi nok til en dag skal du se:-))

    SvarSlett
  3. Nydelige jenter og en herlig hund.
    Ha en riktig fin helg
    Klem

    SvarSlett