fredag 23. april 2010

Snuse i skogen

Eeeeendelig - etter en lang vinter er det jammen gøy å kunne gå i skogen igjen og virkelig snuse inn alle de spennende luktene som finnes der. Er alltid så mye å utforske og jeg får løpe helt fritt på deilige stier. Helt topp for en liten mopsegutt! Gikk også over jordet på vei hjem - så i dag gikk jeg nesten helt uten bånd hele turen. Deilig!
-----------
Fiiiiiiinally - after a long winter it sure is fun to be able to walk in the woods again and sniff all the exciting smells. There's always so much to explore and I get to run completly freely on wonderful paths. Just marvelous for a little pug! We also crossed the field on our way back home - so today I just barely had to wear my leash. Great!

Jeg kommer først...                            Tar du bilde av meg?/
I get there first...                               Are you taking my picture?
Må sørge for at neste års juletre vokser...
Must ensure the growth of next years christmastree...

1 kommentar:

  1. voff oliver, så du oxo vært i skogen i år ja der var jeg i forige uge gud så spennende å så sliten jeg ble af å springe slik, men var da litt dejlig att det var sne-pletter får da kunne jeg rulle mig på dem og afsjøle mig litt. voff kito

    SvarSlett