lørdag 24. april 2010

Jordnær :-)

Var med mamma utpå jordet nå og til hennes (og for å være helt ærlig: min egen også!) store overraskelse - spiste jeg litt jord på turen :-D Vi lekte og løp over jordet og da vi kom frem til grensen der bonden har pløyet skulle mamma ta bilde av meg. Jeg var litt tørst etter løpingen og tenkte meg kanskje ikke helt om da jeg tok en skikkelig jafs av jorden.. men jeg synes jo det ble ekstra gøy da mamma sa "nei, æsj" så da tok jeg to små biter til mens jeg var i gang... haha :-)
--------------
I took my mom for a walk on the field just now and to her (and to my quite honest: mine too!) big surprise - I ate some dirt :-D We ran and played while walking across the field and when we got where the farmer has worked the field mommy wanted to take a photo of me. I was thirsty after being running and didn't quite think it through when I took a big bite out of the dirty... but I thought it was even more fun when mom said "no, yuuuck" so then I took two more bites while I was at it... haha :-)

1 kommentar:

  1. hej din jordspiser hi hi, mammaen min har fått hørt af en dyrlæge en gang ang jordspising for det gjorde jeg oxo en gang, og da sa dyrlægen att jeg manglet mineraler, jeg fikk noget tabletter og skiftet for og siden har ikke jeg spist jord, men nu ruller jeg mig i den og det er bare kæmpegøy!:-) nabohunden spiser oxo jord så når vi treffer på han og han spiser der så må jeg oxo komme og grave litt der for det kan jo hende att det er namme nam der...hi hi. voff fra kitoen

    SvarSlett