fredag 16. april 2010

Skal du ha en på tygga?


Det ser det i allefall ut som om jeg har gitt Kito på dette bildet.... haha :-) Det var ikke akkurat det som skjedde, men litt lek & moro må vi jo ha det når vi er på tur sammen. Jeg har fått så mye godteri i det siste, så jeg fant ut at jeg ville gi alt hundegodteriet som hadde for store biter for lille meg til min gode venninne Kito. Så da mamma og jeg skulle på skogstur i dag kjørte vi innom med gaven på vei dit og til min store glede ville de være med oss å gå! Hurra...
Kito var tydeligvis også veldig glad for å komme på tur i dag, for hun løp og løp og løp... Ved en anledning forsøkte jeg å ta henne igjen og hadde så stor fart (evt. så liten kordinasjon...) at jeg ikke klarte å stoppe i tide og dermed løp jeg rett i rumpa hennes. Tone og mamma holdt på å le seg skakke i lang tid etterpå. Hah! så morsomt var det vel tross alt ikke...? *rødme*

Vi er nå fine sammen da, er vi ikke?
-------------
In this first photo it looks almost like I've beaten Kito... haha :-) Not quite what happend, but a little fun & games is called for when we're out together. I've gotten so much candy lately, so I decided to give all the dogtreats which had too big bites for tiny me to my good friend Kito. So when mommy and I were on our way for a walk today, we drove by to give her the gift and much to my delight they wanted to come with us! Hurra...

Kito was obviously also very happy to be walked today, because she ran and ran and ran... On one occasion I tried to catch up with her and had such a big speed (or lack of cordination...) that I wasn't able to stop in time and ran right into her behind. Tone and mommy couldn't stop laughing for a long time. Hah! It wasn't that funny...? *blush*

We are very cute toghether, aren't we?

2 kommentarer:

  1. voff oliver, ja der var din mor klar med kamera men gang flinke hun er å få slike øyeblikk på billede. men det var da morsomt den dagen, var jo helt sliten da jeg kom hjem,gitt! ha en god dag oliver! voff fra kito.

    SvarSlett