onsdag 14. april 2010

løpe etter kito

I dag har jeg og mamma vært på tur med Kito og mamma'n hennes. Vi kjørte bil til skogsveien vi har gått på de siste dagene - så Kito og jeg kunne løpe fritt. Det var så deilig vær i dag, ypperlig til å leke med bestevennen min :-) Hun løp først med sine lange ben - og jeg spurtet etter det jeg orket. Når jeg ble for sliten sto jeg heller og kikket på henne herje rundt på jordet. Morsomt det også ;-)
----------------
Today I've been walking together with Kito and her mommy. We drove in the car to the long path along the forrest we've been at for the last couple of days - so Kito and I could run freely. It was so nice weather today, perfect for playing with my best friend :-) She ran first with her long legs - and I sprinted after what I managed. When I was to tired to follow, I just looked at her flying over the field playing. Very funny ;-)

1 kommentar:

  1. oliver gjett hvem som ble puttet i dusjen!! det var jeg,ja! kan du skjønne slikt jeg bare rullet mig jo litt på jordet ble vel ikke så skitten da vi lekte der i går...elller gjorde jeg...? men det var da godt å bli ren og pen så får jeg nammenamm efter jeg dusjet så slik så kunne jeg dusjet hver dag hi hi, voff fra kito den rene og pene.

    SvarSlett