fredag 6. april 2012

Ny start


Ja, det er bare å innrømme det først som sist.... Denne blogginga har ligget i dvale i laaaang tid nå! Men nå gjør jeg tappert et nytt forsøk, så får vi se hvordan det går. Takk til dere som har likt bloggen og etterlyst nye oppdateringer forresten. Veldig koselig at noen andre enn meg selv faktisk leser innleggene mine innimellom :))

Jeg er nå 4 1/2 gammel og fortsatt mamma og pappas store sjarmør. Har noen spennende nyheter som jeg skal fortelle om i nye innlegg her forresten. Noe har allerede skjedd og noe gleder jeg meg veldig til ;)
Så følg med...
--------------

Yes, I admit it.. this blog has been neglected for a loooong time! But now I will give it another try and see how it works out. Thank you so much to those of you who have enjoyed my blog and asked for new posts. I think it's wonderful that someone else other than myself actually reads my posts from time to time :))

I am now 4 1/2 yrs old and still mommy and daddys sweet bundle of charm. I have some exciting news which I will tell you about in future posts by the way. Something has already happend and something is still yet to come - something I look very much forward to ;)
So stay tuned...

1 kommentar:

  1. VOFF ER DU TILBAKE??? VOFFVOFFVOFF ÅÅÅ SÅ GLAD JEG BLEI:-) OG MIN MAMMA ER GLAD MED:-) HURRA OLIVER ER TILBAKE!
    VOFF FRA KITO

    SvarSlett