søndag 22. april 2012

Nytt dørskilt


Huff, allerede over en uke siden siste oppdatering. Jeg får gjøre det godt igjen ved å poste to innlegg i dag da kanskje :)

I dette første lille innlegget har jeg lyst til å vise dere det nye skiltet vi har hengende på utgangsdøren vår. Jeg er fornøyd med at et mopsebilde er det første som besøkende ser, men vet ikke om jeg er heeelt enig teksten "Her bor en pill bortskjemt mops" :)) Hæhhh? Bortskjemt? Hvem....? JEG???!!!

Hva synes du om skiltet vårt?
--------------
Oooops, already more than a week since my last update. I guess I'll have to make up for it by posting two posts today :)

In this tiny little first post I want to show you the new sign we have on our frontdoor. I am very contend with the fact that it is a picture of a pug which meets every visitor, but I'm not quite sure I totally agree with the text "A spoiled rotten pug lives here" :)) Whaaat? Spoiled? Who....? ME???!!!


How do you like our sign?

1 kommentar:

  1. hvad? blir du oxo kalt bortskjemt???
    hvad i alle dager har vi gjort når de kaller oss det?
    voffs fra kito

    SvarSlett