søndag 28. november 2010

En fantastisk mulighet....

Fotogen som jeg er (jeg er jo tross alt en vakker mops!) måtte jeg hive meg over denne konkurransen hos Jan Ivar Vik da jeg kom over den for få minutter siden. Han er en knallflink fotograf som tar de mest fantastiske bilder!

Tenk så morsomt å få ta bilder i et ordentlig studio med fin hvit bakgrunn eller et flott sted utendørs - og full fokus på meg..!! Så gøy :)

Mamma og pappa kan få være med de også - og kanskje vi kan ta et famileportrett som kan henge i stua?!

Kryss alle poter mine venner - kanskje jeg vinner...!

Jeg kan jo i grunnen ikke forstå hvordan noen kan motstå mine store brune øyne.... ;-)

----------------
Photogenic as I am (after all, I am a very beautiful pug) I just had to participate in this contest at photographer Jan Ivar Vik when I noticed it few minutes ago. He is an amazing photographer who takes the most breathtaking photos!

Just think how fun it would be to take pictures in a real studio with pretty white background or a beautiful place outdoors - and completely focus on me..!! How fun :)
Mommy and daddy can come along too - and maybe we can take a familyportrait to hang in the livingroom?!

Cross all your paws my friends - perhaps I win...!
After all, I can't understand how anyone will be able to resist my big brown eyes... ;-)


Jeg og mamma ønsker dere alle en flott advent - ta godt vare på alle dere er glad i!

5 kommentarer:

  1. det er et voffende vakkert billede af dig og din mamma,oliver. jeg og min mamma hejer på att i vinner tur til fotografen:-)
    vogg fra kito

    SvarSlett
  2. For et FLOTT bilde av dere begge :-)

    SvarSlett
  3. Hei Anita!

    Jeg har gleden av å informere deg at du har vunnet den fine vasen fra Finn Schjøll på give awayen min. Send meg din adresse, så sender jeg gaven i posten:))
    Herlig mops du har!:)
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  4. Så lettet og glad jeg er for å se at du har mottatt gaven i hel tilstand!! Du kan tro jeg har vært nervøs for transporten.. Nå håper jeg du får stor glede av den i fremtiden, den er deg vel undt!:))
    Stor klem til deg fra meg.
    Anne Karin:)

    SvarSlett