tirsdag 13. juli 2010

Lyn og torden

Jeg har ikke hatt så god tid til å skrive den siste tiden, men det er ikke fordi jeg ikke har hatt lyst. Men siden vi har bare en pc om dagen og mamma har lagt fullt beslag på den har jeg rett og slett ikke fått oppdatert bloggen min. Men vit at jeg har det bare bra og er tøffere enn noen gang. I natt for eksempel lynte og tordnet det verre enn vi har opplevd noen gang, men jeg bare kikket rolig ut og la meg til å sove igjen. Er ikke jeg en flink mops? Er vel ikke noe å ta på vei av litt lyd og lys - jeg er jo kjempetrygg i senga til mamma og pappa!!
-------------
I haven't had the time to write lately, but not because I didn't want to. But because we have only one computer these days, and mommy occupies that one all the time I haven't got a chance to update my blog. But know that I'm doing very well and are tougher than ever. Tonight for instance it was more intense lightning and thunder than ever before, but I just camly looked outside and went back to sleep. Aren't I a well behaved pug? Nothing to worry about some light and sound - I'm completly safe in mommy and daddys bed!!

1 kommentar:

  1. må innrømme att så tøff er ikke jeg,voff kito

    SvarSlett