torsdag 3. juni 2010

Is i magen


Jeg er jo en hund etter is og i sommer kan jeg ende opp med å vinne 100 småis til hele familien!!
Trenger bare flest stemmer her - så er sommergodtet reddet for min del :-)))
Vær snill og stem på meg. Du kan bare stemme en gang. Konkurransen er nå avsluttet og vi vant :-D
----------
I am an icecream-loving dog and this summer I can end up winning 100 small icecreams for the whole family!!
I just need more votes than the rest here - and the summercandy is taken care of:-)))
Please give me your vote. You can only vote once. The contest is now finished and we won :-D

5 kommentarer:

  1. voff oliver nå har vi stemt, fikk vann i munnen min,voff fra kito

    SvarSlett
  2. Jag ska också rösta! hittade hit från min syrras sida mopsliv.blogspot.com på svenska sidan gränsen. Fin sida men själv håller jag på border collie även om vi råkar få mops på besök i huset i sommar. hej från Anneli

    SvarSlett
  3. Hunden min Lucy er vill etter vann så hun er lett å holde ren og avkjølt i varmen. Hun hiver seg uti Mjøsa når isen akkurat har gått, og sloss med vannstrålen fra hageslangen og hennes personlige favoritt er høytrykkskranene på kirkegården i nærheten. Vannstrålen som står 7 meter til værs tar hun i munnen, og jeg bare venter på at det skal komme vann ut andre enden ;D

    SvarSlett
  4. Heldige dere er da Oliver vi stemte jo selvfølgelig på dere:-) Nå blir det vel litt mer is enn vanlig på seg i sommer tenker jeg:-)

    SvarSlett