tirsdag 1. juni 2010

Varmt å gå tur om dagen

Puuuh, det er ikke så greit for en liten mops å gå tur midt på dagen sommerstid. Er veldig varmt. Søndag for eksempel, på vei hjem fra Kito la jeg meg i skyggen av en busk og nektet å gå videre. Til slutt måtte mamma løfte meg opp og bære meg et lite stykke. Det er jo ikke lange veien å gå, men jeg ble jo så varm og sliten! Så når jeg kom hjem måtte jeg drikke masse vann, så tørst var jeg!
------------
Puuuuh, it's not so easy for a little pug being outside walking midday during the summer. It's so hot. Sunday for instance, on our way home from Kito I layed down in a shadow from a bush and refused to carry on. In the end mommy had to lift me up and carry me a little bit. It's not that far a distance, but I got so very warm and tired because of the heat! So when I came home I had to drink plenty of water, I was sooo thirsty!

1 kommentar:

  1. varmen tar hvist alle sammen oliver, den har nådd mig oxo, voff kito

    SvarSlett