søndag 5. september 2010

Ut av dvalen.....

Nei, nå er det vel på tide å komme seg ut av sommerdvalen.... Har ikke vært flink i det hele tatt til å skrive i bloggen min på  mange måneder nå, men nå som høsten er kommet for fullt er det en hyggelig ting å gjøre på kalde, mørke kvelder :) Har fått noen kommentarer fra mennesker som etterlyser nye innlegg og det er jo kjempehyggelig at dere liker å lese om meg og mitt. Stor mopsenuss til dere!

Håper dere som er innom vil legge igjen noen koselige kommentarer også :D
------------
It's about time to get things started up again.... I haven't been writing in my blog for months, but now as the fall has set in it will be a nice activity to do on cold, dark nights :) I have also received some comments from people missing new postings, and it is of course very nice to hear you enjoy reading about me and my life. Big pughug to all of you!

Hope those of you stopping by my blog will leave some nice comments too :-D

1 kommentar:

  1. VOFF VOFF LOGRE LOGRE ENDELIG ER DU DER OLIVER! ÅÅÅ SOM JEG HAR VENTET OG VENTET PÅ Å LESE HVAD SPENNENDE TING DU HAR HATT FOR DIG MEN NEJ MIN MAMMA SIER NEJ INGEN TING FRA OLIVER SÅ MÅ VI VENTE NOGEN DAGER MEN NEJ INGENTING DA HELLER OG SLIK GIKK SOMMEREN MEN NU HURRA ENDELIG KAN JEG LESE OM DIG OG DET SPENNENDE DU DRIVER MED! VOFF KITO

    SvarSlett