søndag 28. mars 2010

Sokker er bare tull

Ja, som nevnt forsøkte jeg å ha på sokker med bandasje rundt så de ikke skulle løsne. Bare tullball! Den skled ned alikevel, så mamma måtte ta de av så jeg ikke skulle snuble. Dermed begynte jeg å blø likevel :-(
Er nok ikke noen sokker som er beregnet på en liten mops som meg som ikke løfter bena...

På kvelden fikk jeg et bad i boblebadet. Jeg var såå tålmodig og synes i grunnen det var veldig deilig å bli så ren og pen etter mange dager ute i slapsevær. Og hundeshampooen lukter jo også så godt! Mmmmm. Dessverre glemte mamma å ta bilde.
-------------
As previous mentioned I tried to wear socks with bandage wrapped around to prevent them from falling off. Didn't work. It got loose anyway and mom had to take them off so I wouldn't trip in them. And then I started bleeding :-(
I guess there's not any socks targeting a little pug like me who doesn't lift his legs...

In the evening I had a bath in the bathtub. I was soo patient and actually thought it was very nice to become so clean and pretty after many days outside in the dirty snow. And the dogshampoo smells so delicous! Mmmmm. Mom unfortunately forgot to take a picture.

1 kommentar:

  1. din mor tar nokk billede af dig neste gang du er i bad,voff kito

    SvarSlett