fredag 26. mars 2010

selvlysende sokker


Siden snøen nå stort sett har smeltet langs veiene har jeg igjen begynt å få sår på oversiden av labbene mine når jeg går på asfalt. Jeg løfter ikke forlabbene mine ordentlig og derfor begynner jeg ofte å blø på oppsiden av de to midterste klørne mine. Dette plager ikke meg, men mamma og pappa har liker det ikke. De sier det bl.a kan bli infeksjoner der. Jeg har prøvd hundesokker før, og de kjøpte et nytt par for to dager siden. Men da jeg skulle teste de samme kveld datt de av nesten med en gang (som vanlig). Ikke lett å få noe til å sitte. Så i dag satte mamma på meg selvlysende orange bandasje for å teste det. Men det var heller ikke noen ideel løsning, så på turen vår i morgen tenkte hun å prøve sokker med bandasje rundt - for å se om det kan være en løsning.

fortsettelse følger...
--------------
Because the snow now basically has melted away in the streets I've once again started getting cuts on the upperside of my paws when I walk on asphalt. I don't lift my front paws and therefore I often start bleeding on the upperside of my two middle-claws. It doesn't bother me, but mom and dad don't like it. They say it might be infection there. I've tried socks for dogs before, and they bought me a new pair two days ago. But when I got to test it the same evening they fell off almost immediately (as ususal). It's not easy finding something which will stay in place. So today mom put on me bright orange bandage to test that. But neither bandage was an ideal solution, so tomorrow she's gonna try socks with bandage wrapped around - to see if that might work.

to be continued....

2 kommentarer:

  1. Nommin... hallandussen, så vakker du er!
    Håper dere finner ut av det, lille venn.
    For det hørtes ikke noe godt ut.
    :(

    SvarSlett
  2. fysja mig dette er ikke gått å gå med i lengden oliver, håper de tobeinte finner på noget lurt til dine labber små,voff kito

    SvarSlett