fredag 8. juni 2012

Har vært på ferie!

Jaja, så har det tatt sin tid med et nytt innlegg NOK en gang... Beklager det!
Men jeg har vært på ferie skjønner dere. Mamma og pappa pakket koffertene og dro avgårde på ferie til varmere strøk, men det ville jo ikke jeg være med på, det er varmt nok her! Så jeg fikk min egen lille ferie på Standal - hundehotellet jeg bruker å være på når mamma og pappa reiser bort og jeg ikke får være med. Koste meg masse og delte rom sammen med to andre snille hunder.

De tok også to bilder av meg sånn at de overbeskyttende foreldrene mine skulle se at jeg hadde det bra :))  Det er deilig og gøyalt å være på ferie, men det er jammen godt å komme hjem igjen også da.... Men gleder meg allerede til neste opphold!
---------------------------
Well, well - it has taken quite a while AGAIN to post something.... Sorry!
But, you see, I've been on vacation. Mommy and daddy packed their suitcases and went on holiday to warmer areas of the world and that was nothing I was keen on doing, it is quite warm enough here! So I got my own little vacation at Standal - the doghotel I usuallly stay at when mommy and daddy leaves without taking me with them. I had a great time and shared room with two other kind dogs.

They also took my photo twice so my overprotective parents could see I was fine :)) It is wonderful and fun to be on vacation, but it also is lovely to come home again....
But I'm already looking forward to my next stay!

Bilder fra Standal:

Hadde med den ene senga mi. Er ikke romkameraten min morsom?
I brought with me one of my beds. Doesn't my buddy look like fun?


Ute / Outdoors


1 kommentar:

  1. voff oliver så koselig feie du har vært på, morsomt det øverste billede:-)
    borte bra hjemme best heter det:-)
    voff kito

    SvarSlett