mandag 9. april 2012

Endelig vår


Den siste tiden har det jo vært så veldig fint vær - så jeg har kost meg med mange fine turer i skogen. Det har vært så deilig etter en lang vinter, og sååå mye det er å snuse på. Men det er jo bare begynnelsen av April og i dag våknet jeg faktisk opp til snø igjen. Men heldigvis var det så lite at det allerede har smeltet bort. Vet mamma er litt enklere å få med på lange skogsturer hvis været er varmere og stiene tørre :))
Noen av de siste gangene vi har vært ute på tur har mamma tatt med seg kameraet igjen også. Hun som i begynnelsen tok bilde av hver eneste lille bevegelse jeg gjorde med labben min har vært litt sløv de siste årene egentlig. Og det er jo en skam når man har et så fint fotomotiv som meg!! Jeg stiller meg velvillig opp som modell.... mot en liten godbit i belønning naturligvis! ;)
------------------
Lately it's been such a wonderful weather - so I've enjoyed many nice walks in the woods. It has been such a joy after a long winter, and there's of course sooo much to sniff at. But we're still only in the beginning of April so today I actually woke up to snow. Luckily it was so little that it has already melted away. I know mommy is a bit easier to convince to come along on long walks in the woods if the weather is warmer and the paths are dry :))

On the past walks we've taken mommy has yet again brought her camera. She, who's in the beginning shot photos of each tiny movement I made with my paw, has been somewhat lazy in regards to taking my photo these last few years. And that's such a shame when one has such a wonderful motive as myself!! I'm more than happy to strike a pose..... expecting a little treat in rewards of course! ;)

1 kommentar:

  1. sannelig så kom kong vinter igen,oliver, og jeg ELSKER vinter grave mig dypt dypt ned i snøen,men...det kan man jo ikke gjøre med nogen cm med snø så jeg henter spring fart og slenger mig ned og sklir bortover snøen med åpen munn så jeg får masse dijlig snø i munnen.lurer på hvorfor mamsen min står å ler høyt når jeg gjør det...;-)
    det er da gost att mammaen din har begynt å ta med kamera og ta billder af dig på tur, slikt er jo nesten obligatorisk hihi.
    voff voff fra kito

    SvarSlett