fredag 8. oktober 2010

Utenlandsbesøk

De siste dagene har mamma og pappa hatt besøk fra det store utland. Mammas gode venninne som hun kaller Quebec etter stedet hun kommer fra og hennes samboer Patrick er for tiden på ferie i Norge. Jeg synes jo som alltid det er veldig artig å ha nye mennensker på besøk, men det som ikke har vært like gøy er at de har vært ute på sightseeing UTEN meg. Jeg måtte være hjemme alene :((( Heldigvis kom bestefar, så jeg fikk både mat og turer i skogen - så i bunn og grunn har det vel ikke vært så synd på meg. Litt ekstra godbiter har jeg også fått når disse tobente i huset endelig fant det for godt å komme hjem på kveldene...
Og hver kveld ble avsluttet med at jeg lå og koste med Bulle Bulldog, omgitt av alle sammen.
-----------------
The last few days mommy and daddy have had visitors from a foreign country. Mommy's good friend whom she calls Quebec after the place she comes from and her spouse Patrick are vacationing in Norway. As always, I think it's so much fun having new people over, but didn't care equally for them going sightseeing WITHOUT me. I had to stay home all alone :((( Luckily, grandpa came, so I both got fed and was taken for walks in the woods - so basically there's been no need to feel sorry for myself. Some extra treats also came my way when the twolegged in the household finally came home in the evenings... And every night ended with me snuggling with Bulle Bulldog in the coach, surrounded by everyone.

1 kommentar:

  1. bra at bestefar komm innom og tok dig med ut, det er faktiskt 1 år siden jeg såg min bestefar,det er jammen sant lenge siden det.... voff kito

    SvarSlett