onsdag 15. april 2009

Våt tur


Å yummi, det så godt ut!

I dag har jeg fått to turer. Først en med mamma på dagen. Da kledde hun på meg piratgenseren min som jeg er så tøff og tok med seg kameraet. Vi løp bl.a rett over jordet. Det var masse vann der så vi ble klissvåte på alle 6 bena våre.... men det var kjempegøy!!

Til middag i dag hadde de tobente i familien noe veeeldig godt, så jeg fant meg en passende plass i armkroken til fatter'n. Her fikk jeg god oversikt synes jeg. Fikk dessverre ingenting akkurat da, men det lå en liten kjøttbit i kveldsmaten min litt senere heldigvis.

På kvelden, mens mamma satt og oversatte alle innleggene mine her i bloggen til engelsk tok pappa og jeg oss en guttetur. Ikke så lange turen da, men nok til å gjøre meg fornøyd.

Nå skal vi bare kose oss i sofaen resten av kvelden. Nyt bildene fra dagen :-)
----------------
Soaky wet
Today, I've got two walks. First one with mommy around noon. She put my pirate-sweater on - the one who really show what tough guy I am and grabbed the camera. We ran across the field, which was full of water. We got soaky wet on all of our 6 legs.... but it was sooo much fun!!
For dinner this evening, the two-legged in my family had something veryyyy good, so I found a perfect spot in daddys arm. Unfortuntately I didn't get any treats just then, but luckily I found a piece of meat in my supper later on.

Later in the evening, while mom translated all the blogtext to english, dad and I went for a walk - just the guys. Not very long, but long enough to make me satisfied.

The rest of the night, we're just gonna relax in the coach. Enjoy the pics from the day :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar