tirsdag 24. mars 2009

Frognerparken


I dag måtte mamma på Ullevåll og siden hun bare skulle være der en kort stund og pappa skulle kjøre -fikk jeg også være med (yuppppeeee!!). Rakk bare få i meg litt frokost før det bar avgårde innover mot Oslo. Litt kjedelig å måtte vente i bilen mens mamma var inne og gjorde det hun skulle, men pappa var heldigvis sammen med meg. Men det ble fort veid opp da vi alle 3 kjørte litt videre og vi endte opp et sted fatter'n kalte Frognerparken.

Uhhhh, dette var litt av et sted!! Var flusst med både store og små mennesker, og ikke minst mange nye interessante bekjentskaper på fire bein. Jeg var så ivrig at jeg hoppet ivrig bortover de flotte stiene og trakk inn duftene som var overalt. Så mye nytt og spennende !! Jeg kikket, jeg snuste, jeg markerte og jeg stooorkoste meg.

Dette må vi gjøre igjen folkens !!


-------------------------
Today, mom had to go to the hospital in Oslo and because she should only be there for a little while, daddy and I came along. When she was done we drove to a place daddy said was called Frognerparken. And what a place this was! There were tons of both big and small people, and not to mention many interesting new fourlegged friends. I was so happy I jumped along the paths and took in all the new smells everywhere. So many new and exciting things!! I looked, I sniffed, I marked my territory and I had a blast.
This we have to do again folks !!

1 kommentar:

  1. hej oliver så nusselig du står i frognerparken, der har jeg da aldri vært det hørtes spennende ut med all den nye duften du har snust inn:-)
    voff fra kito

    SvarSlett